Ως πελάτης της Έμπορας ΕΕ έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, εάν αλλάξετε γνώμη, η επιλογή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή το προϊόν είναι ελαττωματικό. Η Έμπορας ΕΕ προσπαθεί να μην στέλνει προϊόντα που δεν πληρούν τα ποιοτικά κριτήρια της ομάδας μας!
Για να αποφύγετε το κόστος επιστροφής, παρακαλούμε εξετάστε και άλλες εναλλακτικές πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, όπως το να τα χρησιμοποιήσετε ως δώρο για ένα αγαπημένο σας πρόσωπο.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, έχετε εκ του νόμου το δικαίωμα να το επιστρέψετε αδικαιολόγητα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρυνθείτε με κανένα κόστος πέρα από τα έξοδα επιστροφής. Επικοινωνήστε με την Emporas για να επιστρέψετε το προϊόν.
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην Έμπορας ΕΕ, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ενημερώσατε την εταιρεία μας για την επιστροφή του, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, αξιολογούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων εάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί σε προϊόντα που αλλοιώνονται μόλις ανοιχτεί η συσκευασία.
Για να μπορέσουμε να επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, αυτά πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό προϋποθέτει ότι η αρχική συσκευασία, καθώς και οι ετικέτες, παραμένουν στο προϊόν.
Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, πιστώνουμε την κάρτα με την αξία των προϊόντων και τα έξοδα αποστολής μόλις αυτά παραληφθούν και εγκριθούν. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται εάν έχετε επιλέξει μέθοδο αποστολής διαφορετική από την τυπική μέθοδο αποστολής που προσφέρει η Έμπορας ΕΕ. Αφού παραλάβουμε το προϊόν και ολοκληρώσουμε την πίστωση, θα σας στείλουμε ένα επιπλέον επιβεβαιωτικό E-mail.
Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό του λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα στην οποία τηρείτε τον λογαριασμό σας και το όνομα του δικαιούχου / κατόχου του λογαριασμού όπως αναγράφεται στο βιβλιάριο της τράπεζάς σας. Για λόγους ασφαλείας, ο κάτοχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο άτομο που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
Το ποσό που θα επιστρέψουμε σε εσάς δεν θα περιλαμβάνει τα τυχόν έξοδα επιστροφής, εκτός αν η επιστροφή του προϊόντος οφείλεται σε σφάλμα της 'Έμπορας EE
Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα κανονίσουμε την επιστροφή τους καθώς και πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα.
Αφού παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν, θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τους παραπάνω τρόπους, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, και θα κανονίσουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.
Περιστασιακά, ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας, η οποία μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αν δεν έχετε λάβει την πίστωση εντός 14 ημερών.